Ofte stillede spørgsmål
Ordre og levering
Hvornår kan jeg forvente min ordre?
Den gennemsnitlige leveringstid er mellem 5-8 hverdage. Vores produkter sendes direkte til dig fra leverandøren. Denne unikke forretningsmodel giver os mulighed for at spare enormt på lager- og transportomkostninger. Dette giver os mulighed for at tilbyde produkterne til en lavere pris og selv betale forsendelsesomkostningerne. Hvis der er forsinkelser i din levering, vil vi naturligvis holde dig orienteret.
Hvor lang tid tager forsendelsen?
Vi har brug for 48 timer til at behandle din ordre og derefter 4 til maksimalt 8 hverdage til at levere den til dig.
Den forventede leveringstid er overskredet, hvor er min ordre?
I 99% af tilfældene bliver ordrer leveret indenfor den forventede leveringstid. Desværre kan det nogle gange ske, at en ordre bliver forsinket i leveringsprocessen. Har du ikke modtaget noget 3 dage efter forventet leveringstid? Kontakt os venligst.
Tilbyder du track and trace?
Ja, vent venligst 3 til 4 dage efter din bestilling, og du vil modtage sporingsnummeret via den e-mailadresse, der blev angivet ved bestilling. Hvis du ikke har modtaget noget efter 5 dage, så spørg os venligst via e-mail på info@andersenmodehus.dk
Se vores kontaktside for at sende en besked nemt og direkte.
Nogle varer mangler i min ordre, hvad er der galt?
Vores produkter sendes separat i henhold til din ordre. Hvis den for eksempel indeholder varer fra to forskellige lagre, vil der være to leverancer. Resten af ordren kommer meget snart.
Jeg har modtaget en beskadiget vare. Hvad kan jeg gøre?
Det er vi kede af at høre. Du skal blot sende et billede af den beskadigede vare til e-mailadressen: info@andersenmodehus.dk , så sender vi dig en lignende erstatningsvare så hurtigt som muligt. Se nederst på vores kontaktside for at sende en besked direkte og nemt.
Hvor befinder du dig?
Denmark
Har du en tilbagebetalingspolitik?
Ønsker du at sende en retur, kan vi kun tage imod den, hvis emballagen er uåbnet/ubrugt. Returomkostninger er altid for kunden. Du kan returnere den inden for 14 dage efter modtagelsen.
Ansvarsfraskrivelse: Vi påtager os ikke ansvar for omkostningerne ved returnering af varerne.
Jeg har ikke modtaget svar på min e-mail?
Selvom vi typisk svarer på alle e-mails inden for 24 timer, beder vi dig venligst give op til 3 hverdage til et svar! Hvis du mangler din e-mail med ordrebekræftelse, bedes du tjekke din spam-mappe. Vi sender til hele verden, så afhængigt af dit land kan ordrer i nogle tilfælde tage mellem 3 dage og 14 dage. Følg venligst din ordre via vores sporingsside.
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du kontakte os på e-mail hurtigst muligt. Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, kan vi refundere dig direkte. Bemærk dog, at når vi har afsendt din ordre, har vi ikke længere mulighed for at annullere den. Din løsning vil så være at returnere produktet til os, når det er modtaget, i henhold til vores retur- og refusionspolitik.